Розвиток комунікацій|ділові комунікації|роздріб

встановлення контактуЄ статистика: 60% угод відбувається лише з 5 візиту і тільки 4% здійснюється з першого візиту.

Причиною такого стану речей є відсутність “комунікацій” між агентом та контактними особами.

Знаючи це, досвідчені супурвайзеры, перший місяць, не чекають результатів від агента-новачка.

Хтось запитає: “А навіщо взагалі потрібні ці комунікації? Кому вони потрібні?” Відповідь проста: вони потрібні як агенту, так і компанії.

Для того щоб один чоловік купував товар у іншого і робив це з разу в раз, необхідно довіра.

Довіра є результатом дружніх відносин. Це і є суть комунікацій. Іншими словами мета агента – стати другом кожному ЛПРу в кожній торговельній точці. Як це зробити?

Є кілька способів:

1) Знати ім'я ЛПРа і як можна частіше його по імені називати. Що це дає? Ім'я – це найдорожче слово в житті кожної людини. Людині приємно коли знають його ім'я і називають його по імені. Це діє як “психологічне погладжування“. І чим частіше ви погладжуєте клієнта іменем, тим частіше йому хочеться зробити те ж саме у відповідь. І якщо він не знає вашого імені, то він не може зробити це, а хочеться, а треба. В результаті, повірте, він запитає ваше ім'я і зусиллям волі запам'ятає його. Люди не люблять бути в боргу. Знання імені один одного і звернення по імені – це основа комунікацій.

2) Знати важливі дати в житті клієнта і не забувати привітати його.

3) Дарувати подарунки клієнту. З нагоди і без. Клієнти як діти – вони люблять увагу.

Є ще методи, значно прискорюють процес встановлення комунікацій до рівня довіри.

Дані методи детально розглянуті у тренінгу “Майстерність продажів

Leave a Reply

Read previous post:
Коучінг|коучинг скачати|бланк коучингу

Почнемо з визначення. Коучинг – це один із методів навчання, який супервайзер(св) використовують для виправлення помилок у робочому шаблоні роботи...

Close