Як визначити крадіжку торгових представників? Дебіторська заборгованість та її контроль супервайзером

супервайзерский контроль дебету, як зловити злодія?В обов'язки супервайзера входить контроль своєчасного повернення дебіту торговим представником. Головна проблема в роботі з дебетом агента – це крадіжка торговим представником грошових коштів компанії. У більшості компаній супервайзер власної зарплатою відповідає за дебіт своїх агентів. Тому для супервайзера, своєчасність виявлення крадіжки грошових коштів агентом – це питання не тільки престижу а й фінансової безпеки. Багато супервайзери запитують мене: «Як дізнатися що агент вже заліз у касу?» Для того щоб це зрозуміти, давайте розберемо з чого складаються продажу агента і як наслідок ми зрозуміємо з чого складається його дебіт.
Продажі торгового агента складаються з 2-х частин:
• Продаж за фактом
• Продаж відстрочку
З продажем «за фактом» все просто і зрозуміло – доставка привезла товар, в точці за нього за фактом доставки розплатилися, коли доставка повернулася на базу, гроші надійшли в касу.
А от з продажем «відстрочку» треба розібратися. Саме в цій області і відбуваються всі крадіжки дебіту агентом!
Фактично вкрадений дебіт – це фантоми! Це ілюзія того що ці гроші повинні клієнти. Насправді боргу немає. Це шоу, яке створив агент для супервайзера та фірми.
Як же виявити цю ілюзію? Як розвіяти її?
У процесі продажу присутні двоє: товарознавець і агент. Якщо агент бреше, то потрібно запитати другу сторону – товарознавця!
Ось ми і прийшли до головного способу розкриття крадіжок дебіту – продзвон клієнтів і звірка з ними.
Клієнтів у дебеторке багато. Кого ж треба супервайзеру продзвонювати в першу чергу?
В першу чергу супервайзер перетелефонує самий прострочений дебіт. У цій області супервайзер може виявити вкрадені суми, які агент ще не встиг перекрити більш свіжими сумами. Але не факт! Обережний злодій встигає перекривати вкрадені суми так, щоб вони не встигали виходити у прострочення. У будь-якому випадку якщо супервайзер перетелефонує тільки прострочений дебіт, то він зловить агента тільки на останньому етапі крадіжки коли сума вже непристойно велика.
Зловити агента в самому початку його злодійський кар'єри можна за допомогою дзвінків клієнтів з більш свіжими сумами – від 1 тижня до 2-х.
І останній важливий питання: Як побудувати систему, дозволяє відразу бачити злодійство агентів? За якими параметрами це можна відразу помітити і відстежити?
Відповідь на ці багато інші важливі питання ви отримаєте на тренінгу «Супервайзерський цикл"

На цю тему є спеціальний тренінг

Leave a Reply

Read previous post:
Сторчек|Бланк сторчеку|Сторчек це

Дана стаття є коментарем до бланку сторчека прикріпленому як аттачей до цієї статті (дивись знизу) Головна мета сторчека – зняття детальної...

Close